Dino Merlin: “Perfetta” me je vratila u mladost

Dino Merlin: “Perfetta” me je vratila u mladost

Velika muzička zvijezda Dino Merlin postao je zaštitno lice „Perfette“, kokošije paštete koja se odnedavno nalazi na tržištu pod markicom Mesne industrije „Ovako“. Novi proizvod je priča o harmoniji ukusa, a Dino Merlin je maestro muzičke harmonije, istaknuto je jučer na konferenciji za novinare održanoj u prelijepom ambijentu restorana „Kibe mahala“.

– Presudno za saradnju u mom slučaju je uvijek kvalitet. Inače, volim paštetu, još od mladih dana kao radničko dijete imao bih ponekad mogućnost da onako na krišku hljeba namažem paštetu i paradajza popola stavim, pa na Bembašu. I tako sam se vratio u mladost. Kad smo snimali spot, najviše što pamtim je zadnja scena gdje je bila izložena pašteta, a mi smo cijeli dan snimali. Bio sam pravo gladan, htio sam da čopnem namazanu krišku, ali šminka bi mi otišla i zaustavio bih snimanje. Zato sam čekao da je danas probam i jedva čekam kraj konferencije – rekao je jučer Dino Merlin.

Mesna industrija „Ovako“ dio je kompanije „Akova Group“, a prava saradnja s bh. zvijezdom započela je prije 16 godina.

– Druga stvar koja je važna u ovoj saradnji jeste da firma ima kontinuitet, naša saradnja ima kontinuitet, jer sam prije 16 godina isto snimao video s firmom „Ovako“, tada su počinjali, a sada traju, ide sve bolje i bolje, postali su nezaobilazan brend, a jednakost tome je i kvalitet. Treće, a ne i manje važno, je to da je to domaća firma koja strateški razmišlja i prije svega radi kvalitetne proizvode i zapošljava, plaća poreze i ovu zemlju čini boljom za sve nas – istakao je Merlin.

Stari sjaj
Mušan Mutevelić, direktor Mesne industrije „Ovako“ koja je lider u prehrambenoj industriji u BiH i koja iza sebe ima više od 150 proizvoda, pojasnio je zbog čega je riječ o proizvodu na koji su ponosni.

– Pored 150 naših proizvoda teško je bilo ponuditi nešto novo, međutim, ideja je bila da paštetu, koja je kroz historiju bila jelo kraljeva i plemstva, vratimo na nivo koji joj pripada, jer trenutno vlada mišljenje da je pašteta nekvalitetan proizvod i da se jede kad se mora. Trudili smo se da joj vratimo taj stari sjaj i nadamo se da ćemo uspjeti – rekao je Mutevelić dodajući da je njen nastanak trajao više od dvije godine, a osmislio ju je Zlatko Mavračić, konsultant MI „Ovako“.

About The Author

ovako
Scroll Up
error: Sadržaj je zaključan!